کمپ به نام ناصر حجازی باقی خواهد ماند
تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:31 | نویسنده : babak

 

 دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته و با توجه به صحبت‌هایی که مبنی بر درخواست خانواده ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران برای برداشتن نام وی از کمپ اختصاصی استقلال مطرح شده بود با همسر اسطوره تماس گرفت تا صحت و سقم این مهم را از زبان خود وی جویا شود.

همسر اسطوره در این خصوص به دکتر فتح‌اله‌زاده گفت اطمینان داریم که همچون گذشته با مدیریت خوب جنابعالی دیگر آن چه در تمرین استقلال رخ داد، تکرار نخواهد شد.

بهناز شفیعی در ادامه افزود: برای خانواده ما مثل ناصر، استقلال در اولویت است و بی‌توجه به نام‌ها برای موفقیت این باشگاه مردمی بهترین آرزوها را خواستاریم و انتظار داریم که نه فقط در فضای کمپ که به نام ناصر حجازی است که در تمام آنچه به نام استقلال مطرح است، قدمت و شخصیت ریشه‌دار استقلال در نظر گرفته شود تا اصالت باشگاه محبوب‌مان همواره زبان زد خاص و عام باشد.

دکتر فتح‌اله‌زاده هم در پایان افزود: کمپ ناصر حجازی با توجه به محبوبیت او متعلق به همه مردم است و با توجه به جایگاه او در قلب آنها بود که نام‌گذاری کمپ به نام حجازی صورت گرفته است. با صحبت‌های انجام شده، کمپ اختصاصی باشگاه استقلال، کماکان به نام ناصر حجازی است و بحث تغییر نام آن منتفی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین